Avatar billede spile Nybegynder
14. februar 2006 - 08:28 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

spyfalcon trojan horse ?

Jeg har en dygtig medarbejder der har trykket på et eller andet link således at der er kommet et program der hedder spyfalcon . tror at det har installeret en eller anden for for tjoan på maskinen men jeg kan ikke finde det og ej heller slippe af med det.
Avatar billede arlet Juniormester
14. februar 2006 - 08:54 #1
Hent Ewido og Hijackthis her : http://www.arlet.dk/ewidohjt.htm
Avatar billede pos51 Nybegynder
07. marts 2006 - 17:17 #2
go ind på download.com og download avg og opdate det og køre det.. det har fundet mange viruser på min computer og det er gratis
Avatar billede spile Nybegynder
08. marts 2006 - 08:27 #4
Tak for provokatioen have ikke set at jeg havde de spørgsmål åbne har lukket.
08. marts 2006 - 10:01 #5
"... har lukket ..." - Hmmm...
http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar

... men diverse Log's osv følger vel ???
Avatar billede spile Nybegynder
08. marts 2006 - 10:21 #6
hm jeg trykker og trykker på accepter. intet sker.
Avatar billede spile Nybegynder
08. marts 2006 - 10:22 #7
ahh der var den det er bare fordi at det går lidt tjept.
Avatar billede spile Nybegynder
08. marts 2006 - 10:24 #8
tror at der er styr på det nu. !