Avatar billede 9in Nybegynder
29. april 2001 - 23:48 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Stop downloading af filer til ens hjemmeside

Mit problem er således at:
Jeg har en liste med mp3 filer, man skal kunne afspilde ved blot at trykke på play knappen i windows media player. Men browseren begynder at downloade mp3 filen - hvilket medføre at siden bliver enorm langsom at logge ind på. Så hvis der er nogen der ved hvilken html-kode der findes så browseren ved at den først skal begynde at downloade når der bliver trykket på play ville jeg blive sindsyg glad. På forhånd tak. Min htmlkode ser såles ud:
<EMBED src=\"Baby.mp3\" loop=\"false\" volume=\"75\" WIDTH=\"75\" HEIGHT=\"45\" autostart=\"false\">
Avatar billede sukos Juniormester
29. april 2001 - 23:53 #1
Du skal bruge MIDI filer for at loade dem ind i din html.
Avatar billede sukos Juniormester
29. april 2001 - 23:55 #2
Øhm, du skal da bare lave mp3-filerne til et link. Du ønsker jo ikke at afspille filerne, men \"downloadet når der bliver trykket på play\"
Avatar billede 9in Nybegynder
29. april 2001 - 23:56 #3
Hvordan konvertere man en mp3 om til en midi-fil så
Avatar billede sukos Juniormester
29. april 2001 - 23:56 #4
D.V.S. Fjern <EMBED> tag\'en
Avatar billede sukos Juniormester
29. april 2001 - 23:57 #5
Der findes forskellige programmer, f.eks. hos tucows.com, hvad der er bedst, skal jeg ikke kunne sige dig
Avatar billede 9in Nybegynder
29. april 2001 - 23:57 #6
Hvordan vil du så skrive html koden
Avatar billede sukos Juniormester
29. april 2001 - 23:58 #7
<a href=\"min_mp3_fil.mp3\">DIT-LINK</a>
Avatar billede 9in Nybegynder
29. april 2001 - 23:59 #8
Ja men så får jeg ikke sådan en play menu op på startskærmen hvilket der skal være
Avatar billede bratkid Nybegynder
30. april 2001 - 00:04 #9
er lige med på en lytter
Avatar billede sukos Juniormester
30. april 2001 - 00:09 #10
Så skal du ha\' fat i noget server-stuff.
Den server som din side ligger på, skal opsættes til at afspille mp3\'en (noget med streaming) når der klikkes på linket.

Du kan også lave siden i flash. Og så selv lave din afspiller.
Den ser sikekrt bedre ud!!!!!
Avatar billede sukos Juniormester
30. april 2001 - 00:09 #11
Så skal du ha\' fat i noget server-stuff.
Den server som din side ligger på, skal opsættes til at afspille mp3\'en (noget med streaming) når der klikkes på linket.

Du kan også lave siden i flash. Og så selv lave din afspiller.
Den ser sikekrt bedre ud!!!!!
Avatar billede sukos Juniormester
30. april 2001 - 00:09 #12
Så skal du ha\' fat i noget server-stuff.
Den server som din side ligger på, skal opsættes til at afspille mp3\'en (noget med streaming) når der klikkes på linket.

Du kan også lave siden i flash. Og så selv lave din afspiller.
Den ser sikekrt bedre ud!!!!!
Avatar billede sukos Juniormester
30. april 2001 - 00:09 #13
Så skal du ha\' fat i noget server-stuff.
Den server som din side ligger på, skal opsættes til at afspille mp3\'en (noget med streaming) når der klikkes på linket.

Du kan også lave siden i flash. Og så selv lave din afspiller.
Den ser sikekrt bedre ud!!!!!
Avatar billede sukos Juniormester
30. april 2001 - 00:09 #14
Så skal du ha\' fat i noget server-stuff.
Den server som din side ligger på, skal opsættes til at afspille mp3\'en (noget med streaming) når der klikkes på linket.

Du kan også lave siden i flash. Og så selv lave din afspiller.
Den ser sikekrt bedre ud!!!!!
Avatar billede sukos Juniormester
30. april 2001 - 00:11 #15
Så skal du ha\' fat i noget server-stuff.
Den server som din side ligger på, skal opsættes til at afspille mp3\'en (noget med streaming) når der klikkes på linket.

Du kan også lave siden i flash. Og så selv lave din afspiller.
Den ser sikekrt bedre ud!!!!!

(Den hænger lidt, eksperten, en gang i mellem!!!!!)
Avatar billede sukos Juniormester
30. april 2001 - 00:12 #16
Det har jeg sgu aldrig oplevet før!
Avatar billede 9in Nybegynder
30. april 2001 - 00:19 #17
Hvordan gør man det
Avatar billede sukos Juniormester
30. april 2001 - 00:35 #18
Mener du alle de svar?
Jeg ville poste mit svar, og der skete ikke en skid, serveren stod bare og kørte.
Det har jeg prøvet et par gange før, hvor jeg så har stoppet loadingen og reloadet, og så er det bare kørt igennem. Men her blev kørt lidt rigeligt igennem!

Hvis det er hvordan, med din mp3, så prøv server eller flash kategorien.
Avatar billede bobbedude Nybegynder
26. maj 2001 - 11:21 #19
Lav dine mp3er til små flash film , næsten alle web server understøtter Progresiv streaming, dvs. dine mp3/flash film spiller efter 0,1 sekund preaload.
Avatar billede sukos Juniormester
06. juni 2001 - 03:03 #20
ahha