Avatar billede venom86 Nybegynder
13. februar 2006 - 12:19 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ikke mere Visual Hukommelse

Hej, Windows Xp er for nylig begyndt at poppe op med en besked hvor den siger der ikke mere visual hukommelse og den er nødt til at udvide sidefilen. Jeg har kigget på de andre spørgsmål under samme problem, hvor i har sagt herinde at man i XP kan sætte sin visuelle hukommelse op ved at gå ind under "START > KONTROLPANEL > YDEEVNE >Juster Visuelle effekter > Fanen avanceret > SKIFT" Men da dette ikke virker bekendt i Min XP-pro
når jeg går under Kontropanel og så  først administation for at finde ydeevne og videre ikke kan finde noget kaldet juster eller advanceret. Er der nogen der har samme system og ved hvor jeg ellers kan finde det? På forhånd tak
Avatar billede vejmand Juniormester
13. februar 2006 - 12:30 #1
Jeg kan se du bruger klassisk visning.
Kontrolpanel -> System -> Avanceret -> Indstillinger under "Ydeevne" -> Avanceret -> Skift
Avatar billede vejmand Juniormester
13. februar 2006 - 12:45 #2
Du kan også gå en anden vej:
Højreklik på "Denne computer" -> Egenskaber -> Avanceret -> Indstillinger under "Ydeevne" -> Avanceret -> Skift
Avatar billede venom86 Nybegynder
13. februar 2006 - 16:13 #3
okay, mange tak
Avatar billede venom86 Nybegynder
13. februar 2006 - 16:20 #4
Vil tingene så komme tilbage til normal ydeevne når jeg sætter den op?
Avatar billede vejmand Juniormester
14. februar 2006 - 06:41 #5
Velbekomme, og tak for point. c",)

Dit sidste spørgsmål forstår jeg ikke helt, kan du uddybe det lidt?
Avatar billede venom86 Nybegynder
14. februar 2006 - 11:00 #6
Ja siden spil og andet er blevet extremt langsomt da jeg fik den besked om at der ikke mere visual hukommelse og windows er nødt til at udvide sidefilen. vil det så gå tilbage til normal ydeevne i spil og andet når jeg sætter min visuelle hukommelse op??
Avatar billede vejmand Juniormester
14. februar 2006 - 11:46 #7
Det kan jeg desværre ikke svare på, du må prøve dig frem.