Avatar billede lilleulv Nybegynder
11. februar 2006 - 17:41 Der er 2 kommentarer

miomap 168 og infrarød

vi har en miomap 168, vi har brug for lidt asstistance til hjælp. vi vil have den til at køre over infrarød men det virker som den ikke vil acceptere den infrarøde connecter vi har købt og som burde virke.

Er her nogen der har prøvet lignende og måske kan og vil guide os

KH Lilleulv
Avatar billede annikadk Nybegynder
11. februar 2006 - 18:19 #1
Vil lige sikre mig at de ligger ir mod ir i 10-15cm afstand ca?
Er ikke 100% sikker på om alle ir-typer kan tale sammen, men går ud fra det.
Avatar billede lilleulv Nybegynder
11. februar 2006 - 18:47 #2
Det gør de !  De kan lige nå at få meget kortvarig forbindelse men forbindelsen dør umiddelbart med det samme igen ...
Vi ved ikke helt hvad vi kan gøre.
Iflg forhandler skulle det infrarøde kabel/adaptor vi har købt virke med mio map 168.

Nogen gode bud ????