Avatar billede mentoz Nybegynder
10. februar 2006 - 13:40 Der er 13 kommentarer og
2 løsninger

Vudering / forslag

Hej eksperter
Er i gang med at lave en ny hjemmeside til en cup (Counter-Strike), det skal fungere mere som et community end som en klan side.
Jeg har lidt problemer med teksten, kan sgu ikke helt finde ud af hvilke skrifttyper jeg skal bruge, men i er også meget velkommen til at komme med forslag til grafikken og en vudering
Avatar billede mentoz Nybegynder
10. februar 2006 - 13:40 #1
og den klasiske fejl

Link = http://mondaycup.dk/test/
Avatar billede trekkies Juniormester
10. februar 2006 - 14:51 #2
Kan ikke se hvorfor at man kan scolle ned, når at der intet er nederst på siden.
Jeg synes at mit logo er lidt for stort, nok i forhold til siden.

Hvorfor har du en countdown på siden?

Jeg kan ikke se hvad meningen med sitet er.

Det er virkeligt fint at sitet valideres, det er godt :)
Avatar billede mentoz Nybegynder
10. februar 2006 - 14:54 #3
Nej skal også have lavet et nyt logo, men det med sidens meningen er svært at se af 2 grunde, 1 den er ikke færdig, 2 du skal have ldit kendskab til CS scenen for at kunne se det
Avatar billede trekkies Juniormester
10. februar 2006 - 14:55 #4
Efter at jeg har set det nuværende site, kan jeg bedre lide det nyværende logo.
Jeg kan heller ikke se på det nuværende site, hvad meningen med sitet er, først efter at jeg har klikket videre på det nuværende site, kan jeg se hvad medningen med sitet er, men det skal gøres bedre.
Avatar billede mentoz Nybegynder
10. februar 2006 - 14:58 #5
Sitet køre ikke kun for sig selv skal det siges, den køre også over mirc hvor man tilmelder sig, så siden skal så og sige ikke forklare så meget om hvad det er, da det primært er for CS gamere, som er på mirc
Avatar billede jarl-g Nybegynder
10. februar 2006 - 15:11 #6
Her er forskellige forslag til hvordan den kan blive lidt federe :)

Lav evt. overskrifterne (ikke menu'erne)
om til font-style Matrix (Eller en anden font, men prøv om den kan blive "Kantet")

Sæt banneret, så den ikke støder på kanten af adresselinjen (Eller hva man nu har der :-)

Ellers, syntes jeg, er det en ret fed side. Hvis du savner en til at lave dit banner, så bare kontakt mig på jarl-g@hotmail.com :)

Med Venlig Hilsen

Jarl
Avatar billede mentoz Nybegynder
10. februar 2006 - 16:29 #7
mange tak for svarene begge to, og undskyld til trekkies, virker nok lidt angribende overfor dig, undskyld, men det fungere bare lige så meget over mirc som det gør over hjemmesiden, og folk ved godt hvad det er, når de bruger siden, og til Jarl-q jeg prøver lige at indføre nogle af de ting du har skrevet når denne tråd bliver lukket, men forløblig, mange tak til jer begge :)
Avatar billede trekkies Juniormester
10. februar 2006 - 16:38 #8
Du skal ikke undskylde over for mig, jeg skriver bare hvad jeg ser :)
Avatar billede mentoz Nybegynder
12. februar 2006 - 12:22 #9
Okay jeg har lavet lidt om på det, efter hvad i har sagt, og har også besluttet at beskrive mere om hvad det er på forsiden, som Trekkies sagde, men alt det med teksten gør jeg på et senere tidspunkt.
Jeg har stadig lidt problemer med Overskrifterne, syntes bla. at O'et er den del kantet

I er meget velkomne til at komme med flere forslag :)
Avatar billede trekkies Juniormester
12. februar 2006 - 13:01 #10
Kan meget bedre lide logoet nu, især med soldaterne fra CS, men synes at logoet er for stort i højden, jeg kører med 1280x1024, men er bange for at hvis man køre med 1024x768, så vil logoet fylde næsten det hele.

Ved ikke om det er mig, men den røde farve over menuen, synes jeg er lidt for skrigende, måske en lidt mindre rød farve.
Avatar billede mentoz Nybegynder
12. februar 2006 - 13:15 #11
Ja jeg har lavet den lidt mindre, er nok rigtigt, jeg køre også med 1280 x 1024, ser jo godt nok ud med den opløsning, men er nok lidt for stort til 1024*768, så har rettet den fra 200 i højden til 175, syntes ikke den skal være mindre, jeg har så også helt valgt at se bort fra 800 * 600, da det vil blive for småt, pga at brackets er stilt op i et træ system, og hvis den kun kan være 750 - 800 pixel bred, er det lidt for lidt
Avatar billede mentoz Nybegynder
12. februar 2006 - 14:07 #12
Okay Trikkie hvis du også gerne vil have nogle point er du velkommen til at smide et svar :)
Avatar billede trekkies Juniormester
12. februar 2006 - 15:27 #13
Så smidder jeg et svar :)
Avatar billede trekkies Juniormester
14. februar 2006 - 14:37 #14
Tak for pointene :)
Avatar billede mentoz Nybegynder
14. februar 2006 - 14:38 #15
np