Avatar billede ^chips^ Nybegynder
29. april 2001 - 14:57 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Animeret banner reklame til hjemmeside

Harj..

Jeg mangler et banner til min hjemmeside.

Ville bare lige høre om der var nogle der havde nogle goe\' ideer eller forslag til sån\' en.

Ska\' helst ha\' samme farver/design som min side (www.splaf.dk).

Thanx...

*kommer fra http://www.eksperten.dk/spm/68651*
Avatar billede sonne Nybegynder
29. april 2001 - 18:01 #1
se her
http://www.sonne.subnet.dk/reklamer
hvilken retning ku du tænke dig

og JA - jeg ved godt at jeg har en latterlig anti-højreklik...

aksel
Avatar billede ^chips^ Nybegynder
30. april 2001 - 01:04 #2
Hvilken havde du tænkt på....?

Hvis jeg bladrer videre så er \"Kom frit ud af mørket\" på banner03.htm og nummer 2 banner fra oven på banner04.htm da meget pæne...
Avatar billede sonne Nybegynder
30. april 2001 - 09:17 #3
Hej Phillip
Du skriver: \"en banner til min hjemmeside ?\"
- er det en banner som du vil uddele til vennner og andre interesserede som de kan sætte på deres hejemmesider som et link til www.splaf.dk

Jeg bliver lidt i tvivl, fordi de ønsker samme farve og design som splaf.dk

hvad skal banneren reklamere for ?
Hvad er der på din side som er unikt ?
Avatar billede ^chips^ Nybegynder
30. april 2001 - 11:38 #4
Det ska\' være til andre sider....der så linker til min.

Hmm....brug f.eks. nogle af menupunkterne..

Overclocking
Mobil koder
WebCam

osv...
Avatar billede master_nemo Nybegynder
30. april 2001 - 18:30 #5
sone>>...det er ligemeget om du har det der anti højreklik, da man bare kan højreklikke,holde nede, trykke enter og gi slip...så kan du lige snuppe forbi..ikkesærligt snedigt :o)

nå anyway..jeg er frisk!

/MN
Avatar billede klas Juniormester
01. maj 2001 - 21:50 #6
smukt design . . www.mobilos.dk er et design jeg har lavet til en mobil side for noget tid siden . .
Avatar billede ^chips^ Nybegynder
01. maj 2001 - 22:10 #7
Er igang med at lave nyt design...

Undskylder mange gange...

Sorry..