Avatar billede urup Nybegynder
08. februar 2006 - 22:55 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

dvd til en B&O LX 2800

Hej..
Jeg har en ven der har købt en billig DVD afspiller Denver 922
Hans Tv er et B&O LX 2800 ,han har sat det til scartstikket men der sker ikke noget.
En der kan hjælpe ???
Avatar billede idioti Nybegynder
08. februar 2006 - 23:02 #1
Det kan man jo sige sig selv.
Denver og B&O passer slet ikke sammen og vil konflikte med hinanden.
Avatar billede urup Nybegynder
08. februar 2006 - 23:08 #2
Kan man ikke sætte en sådan dvd i en LX2800 og selvfølgelig bruge dens egen fjernbetjening ??
Avatar billede idioti Nybegynder
08. februar 2006 - 23:10 #3
Umuligt.
Avatar billede urup Nybegynder
08. februar 2006 - 23:21 #4
ok.....hvor sikker er du på det ????
Avatar billede jakobskovgaard Nybegynder
09. februar 2006 - 02:31 #5
Det tror jeg nu ikke på det ikke kan. Scart er en fælles standard tilslutning.
Det kan jo være at tv-et ikke selv slår over på scart ved afspilning. Prøv manuelt at vælge scart indgangen.

Hvis du ikke ved hvordan det gøres så se her: http://www.reptips.dk/Reptips/lx25-28scart/lx2500-scart.htm
Avatar billede screem_brille Novice
09. februar 2006 - 05:54 #6
urup det man man sagtens, men hvordan er de forbundet ? idioti (sikke et underligt brugernavn at vælge...) er forkert på den ;)
Avatar billede urup Nybegynder
09. februar 2006 - 09:27 #7
Kanon.....
Den er forbundet med scart kabel.....men der sker ikke noget
Avatar billede gurumaster Nybegynder
10. februar 2006 - 07:00 #8
Det burde sagtens kunne lade sig gøre.
Har selv et LX2800, som fungerer fint med en Sony DVD afspiller.
Man skal bare trykke på "SAT" knappen, så skifter den over til scart stikket.
Avatar billede urup Nybegynder
22. februar 2006 - 21:54 #9
Hej igen...
Så fik jeg det prøvet men det virker ikke !!!!!!!!
Når jeg tænder for DVDén blinker skærmen lige en gang og andet sker der ikke....
Andre forslag ????
Avatar billede gurumaster Nybegynder
22. februar 2006 - 22:30 #10
Det er ikke alle scartkabler som går "veje".
Prøv med et andet kabel, et som er fuldmonteret, så
er der en chance for at det virker..
Avatar billede gurumaster Nybegynder
12. marts 2006 - 00:03 #11
Takker for points, men fik du det til at fungere ?