Avatar billede igholding Nybegynder
08. februar 2006 - 22:46 Der er 2 kommentarer

Kender du en super dygtig PHP mand?

Er du vores nye webadministrator til vores Erotik/Dating site?

Vi mangler to unge friske folk som vil være med til at udvikle og vedligeholde vores site.

Du vil indgå i en virksomhed, med et ungt team, som til dagligt lever af og driver flere forskelligere sites og webshops.

Det site DU skal være med til at udvikle, ligger for tiden i top 25 over de mest besøgte erotik/dating sites i Danmark!

Projektet kan du håndtere i din fritid, dvs. arbejde hjemmefra når det passer dig!

Du aflønnes fra starten med medejerskab af det omtalte site, samt evt. fremtidige sites som DU er med til at udvikle dvs. der er INGEN fast løn fra starten, du er selv med til at udvikle din løn!

Vores team forventer store økonomiske aktiviteter på sitet i fremtiden!

Det eneste vi kræver af dig er:

•    At du mestrer PHP program sprog
•    At du har tiden og lysten
•    At du er samarbejdsvant
•    At du er kreativ
•    At du tør vise andre hvad du kan
•    At du nok kommer fra Sjælland da vi skal have mulighed for at mødes

Vi har til huse i Brøndby!

Du sættes i udsigt at blive medejer af Danmarks snart bedste og hotteste sites og dermed tjene en ordentlig månedsløn!!!

Du er velkommen til at kontakte os:

Kenneth tlf.: 26 81 55 55

Mikkel tlf.: 41 40 41 80
Avatar billede idioti Nybegynder
08. februar 2006 - 23:08 #1
Det kunne faktisk godt være mig. Jeg ringer imorgen.
Avatar billede igholding Nybegynder
09. februar 2006 - 08:34 #2
Hej idioti!

Du er velkommen til at ringe!

Mikkel