Avatar billede ^chips^ Nybegynder
29. april 2001 - 14:34 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Animeret banner reklame til hjemmeside

Harj..

Jeg mangler et banner til min hjemmeside.

Ville bare lige høre om der var nogle der havde nogle goe\' ideer eller forslag til sån\' en.

Ska\' helst ha\' samme farver/design som min side (www.splaf.dk).

Thanx...
Avatar billede tommyf Nybegynder
29. april 2001 - 14:37 #1
Hvorfor opretter du det TO gange?!
Det er ikke tilladt, desuden bør du lukke dette og oprette et nyt i Job:Freelance før du får Prodic på nakken.
Avatar billede ^chips^ Nybegynder
29. april 2001 - 14:42 #2
Det har jeg da heller ikk\' gjort....

Det andet var et logo..dette er om et banner...

Og Job:Freelance....?
Avatar billede milo Nybegynder
29. april 2001 - 14:45 #3
lol ja nu kommer the artist og prodic snart og siger du ska smide dette spørgsmål, ind i freelance kategorien...hvor det oxo hører til.. :)
Avatar billede tommyf Nybegynder
29. april 2001 - 14:45 #4
Det du spørger efter er et stykke færdigt arbejde, denne kategori er til hjælp, f.eks hvordan får man det til at se gennemsigtigt ud.

Kategori:
http://www.eksperten.dk/kategori/113
Avatar billede tommyf Nybegynder
29. april 2001 - 14:46 #5
Mere info, så læs  deres indlæg her:
www.eksperten.dk/spm/68521
Avatar billede ^chips^ Nybegynder
29. april 2001 - 14:49 #6
Okaj...ka\' jeg godt forstå.....

Sorry....

Ka\' jeg flytte dette spørgsmål over i Freelance...eller ska\' jeg oprette en ny...og hvis..så ska\' dette vel lukkes..?
Avatar billede theartist Nybegynder
29. april 2001 - 14:50 #7
:-) sådan er det jo milo...
Avatar billede tommyf Nybegynder
29. april 2001 - 14:52 #8
Du skriver bare et svar og acceptere så dig selv. Derefter er det bare at lave en ny i Freelance.

Det er faktisk en lidt speciel holdning som mest findes i dette kvarter af eksperten. I f.eks ASP-kategorien ville man aldrig høre det mindste brok over et spørgsmål der faktisk skulle have været i Freelance.
Avatar billede ^chips^ Nybegynder
29. april 2001 - 14:55 #9
Narj...men det er da oss\' helt okaj...!

Ka\' da godt forstå der ska\' være bare lidt styr på det...!

Laver et nyt indlæg i Job:Freelance...

ceZZ