Avatar billede bolle006 Nybegynder
08. februar 2006 - 18:20 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Fjernbetjenings software til Qtek

Jeg håber I kan hjælpe mig med at finde noget fjernbetjenings software til min Qtek 9000. Jeg vil gerne kunne styre mit Phillips TV med min PDA. Jeg ved godt at senderen i en PDA ikke er lige så god som en rigtig fjernbetjening, men jeg har ikke så langt til mit tv.

Jeg har ledt længe på nettet nu, og jeg kan ikke finde noget. Jeg har fundet en masse, men de understøtter ikke windows 5.0 og slet ikke Qtek.

Det optimale ville være at finde noget gratis software, men hvis det ikke findes er jeg nok villig til at betale for det.

Jeg håber i kan hjælpe mig!!
Avatar billede venturer Nybegynder
08. februar 2006 - 18:33 #1
Jeg har aldrig selv prøvet det, men dét her ser ud til at kunne køre i Windows Mobile:
http://vitotechnology.com/en/products/remote.html

Der står den er kompatibel med Qtek 1010 samt at de har en 14 dages trial.
Avatar billede venturer Nybegynder
08. februar 2006 - 18:38 #2
Dén her er lidt dyere men måske værd at kigge på:
http://www.promixis.com/products.php?section=netremote
Avatar billede bolle006 Nybegynder
08. februar 2006 - 20:40 #3
Jeg er ikke sikker på at de virker til windows 5.0, det syntes jeg ikke der står at de understøtter, men jeg prøver dem lige.

Men kom gerne med flere :-)
Avatar billede venturer Nybegynder
09. februar 2006 - 11:24 #4
Tror du den er ved at være der? ;)
http://www.ultramote.com/

I FAQ'en står der at den kan køre på en WM5.0 (Qtek er godt nok ikke lige nævnt). Findes også en i 14 dages udgave.
Avatar billede bolle006 Nybegynder
09. februar 2006 - 17:35 #5
Den passer desværre ikke til Qtek. Man kan godt installerer den, men når jeg prøvet at køre programmet, siger det at det ikke understøtter min device. Ærgeligt...
Avatar billede venturer Nybegynder
09. februar 2006 - 19:07 #6
Øv bøv... Jeg er desværre tom for ideer.
Men held og lykke med jagten da :)
Avatar billede bolle006 Nybegynder
18. februar 2006 - 00:39 #7
ok du får tak for hjælpen.