Avatar billede frederik_58 Nybegynder
07. februar 2006 - 19:50 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hack msn bruger

Hej

Min msn mail er blevet hackket og ddet er meget træslt så jeg vil bare høre om hvor man kan hente et program så jeg kan få hackket MIN MSN bruger igen
Avatar billede strych9 Praktikant
07. februar 2006 - 20:12 #1
Der er typisk sådan nogle "sikkerhedsspørgsmål" som sættes når man opretter kontoen, så som "Hvad er din hunds navn?" osv.
Prøv at gå den vej hvis du har sat dem..
Hvis du ikke har sat dem, så gør du det nok næste gang nu.

og ud over det så er dette spørgsmål ikke lovligt. Du må ikke "hacke igen", og desuden beder du en gruppe mennesker som ikke har nogen mulighed for at afgøre om du er den kontos retmæssige ejermand om at hjælpe dig med at hacke den... glem det.
Avatar billede frederik_58 Nybegynder
07. februar 2006 - 20:26 #2
okay.. men ind som svar så får du point
Avatar billede strych9 Praktikant
07. februar 2006 - 20:29 #3
Nah det er ok. Læg selv et svar og accepter det så du får point tilbage.
Jeg tror også det er ulovligt at modtage point for i hvert fald semi-ulovligt spørgsmål nemlig. =)

Under alle omstændigheder håber jeg da du har sat de sikkerheds/recovery spørgsmål. Held og lykke.
Avatar billede traxion- Nybegynder
07. februar 2006 - 21:12 #4
smid point her så :)
Avatar billede amd Nybegynder
08. februar 2006 - 07:31 #5
traxion- Tror du selv :-s - Hvorfor skulle du have fortjent dem
Avatar billede yxos Nybegynder
08. februar 2006 - 08:18 #6
Jeg tror ikke du får din mail tilbage, med mindre du kender spørgsmålene, og hvis den der har hacket din konto er så smart at han kan det, så har han sikker også ændret spørgsmålene.

Så, istedet for at gå og få dårlig mave over det, så opret dig en ny konto.
Jeg kan anbefale Gmail som alternativ til MSN mail.
Avatar billede frederik_58 Nybegynder
08. februar 2006 - 11:10 #7
Gmail kan jeg ikke rigtig finde ud af.. så det igår og det er kidt underligt
Avatar billede musti776 Nybegynder
08. februar 2006 - 22:12 #8
som de andre også skriver er spørgsmålene meget vigtige..
jeg vil anbefale dig at skrive en mail til msn og sig at din konto er blevet hacket.. de vil sikkert vende tilbage med en hel masse spg. osv for at finde ud af om du er den rigtige ejer..

jeg har faktisk et par venner der har fået deres konto tilbage efter de havde fået det hacket på denne måde.. men det var så hotmail de havde..