Avatar billede kimcha Nybegynder
29. april 2001 - 09:46 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Win 2000 Drivere

Jeg ikke kan instalere win 2000 da instalationen mangler nogle drivere til HD og Bundkort så mit spørgsmål er er der ikke en som kan hjælpe mig med disse drivere da jeg ikke sevl kan finde dem. Mit bundkort er et Asus A7V og Min HD er en 30mb IBM Deskstar bundkortet kører med ata 100 og har en promice controler og vis i ved hvordan man så gør så ville det være fedt. På forhånd tak.
m.v.h
Kim
tck@zybermail.dk
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
29. april 2001 - 10:10 #1
hent filen Ultra100b35.zip fra min ftp server ghostcom.nerdheaven.dk
det er ATA100 driverne til A7V motherboardet! Unzip filen ned på en diskette!
Begynd installationen af Win2k og når du ser at du kan trykke F6 for at installere IDE/SCSI enheder, tryk da F6 og vent. Så bliver du bedt om at indsætte disken med drivere til enhederne og når du trykker enter, vælger du den driver der hedder Windows 2000! Lad disketten sidde i indtil den genstarter første gang! Så burde det virke :)
Avatar billede goulduck Nybegynder
29. april 2001 - 11:51 #2
Det med F6 ... det sker HELT i starten af installationen! Faktisk lige efter at hele skærmen bliver blå... :-)