Avatar billede pillpopper Nybegynder
06. februar 2006 - 22:54 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Windows 2000 genstarter efter installition

Hej ejg vil høre om der er nogen der kan hjælpe med et problem jeg har.
Problemet består i at jeg har installeret windows 200 men så lige når den er færdig installeret så genstarter den selv (hvis man ikke selv trykker på en tast inden et antal sekunder) men så når den er genstartet så når den kun lige til at vise billedet af windows 2000 opstartsbillede og så genstarter den forfra og den gør den ialt 3 gange før den stopper og jeg må så lukke den ned ved at trykke på strømknappen.

Jeg har prøvet at kører alt hvad man kan inde i fejlsikrede tilstand, men ingen af delene hjælper.

Jeg kan godt komme ind i BIOS men jeg ved ikke hvad man skal rette derinde, hvis man skal rette noget derinde for at få den til at starte helt op som den burde.

Er der nogen der lige ved hvad man skal gøre og hvad fjelen består i.?

M.v.h

pp
Avatar billede nuna Nybegynder
07. februar 2006 - 01:40 #1
Jeg har brugt den før og jeg bruger den igen,

Genstart computeren og gå ind i fejlsikker tilstand, når den er færdigopstartet skal du højreklikke denne computer og gå ind i egenskaber, der går du ind i advanceret, der går du ind i start og genoprettelse, og fjerner alle hakkerne under overskriften systemfejl, så genstarter du din computer.

har du forskellige ram klodser installeret? tjek det.
sidder dine diverse kort ordentligt i? tjek det.
Avatar billede pillpopper Nybegynder
07. februar 2006 - 10:13 #2
Undskyld ALLE de dumme stavefejl:$ , men rart der var en der alligevelkunne læse/tyde det:-)

Til din første mulighed den lyder fin og god, MEN problemet består jo i, at jeg kun lige kan se windows 2000 i ca.2-3 sek. og så genstarter den op.    Derfor provede jeg ALT hvad man kunne fortage sig inde i fejlsikker tilstand, men det gav samme resultat når den var blevet genstartet op igen.

Ang. rammene:  JA jeg har 2 forskellige ramklodser sat i og jeg har både byttet om på dem og enda osse kun sat en af dem i ad gangen og prøvet ad, men det hjalp heller ikke.

Kort sagt jeg har haft den skildt ad m.h.s- til ALLE stik og sat dem i igen og tjekket om der var nogle dioder i printpladerne der var ødelagt(knækket, og det var der ikke.

Så du kan se jeg har et problem med at komme ind i "Egenskaber i denne computer. :)

M.v.h

pp

Ps:. Forsat god dag!
Avatar billede nuna Nybegynder
07. februar 2006 - 12:20 #3
inde bios er der mulighed for at nedsætte hastigheden på ram, sæt dem på den laveste hastighed, du går ind i din bios ved at trykke på delete tasten når du tænder computeren.
Avatar billede pillpopper Nybegynder
14. februar 2006 - 07:00 #4
jeg ved godt hvordan jeg kommer ind i bios.
Jeg ser lige om jeg kan få det til at virke med at sætte ramene ned (jeg ved bare ikke præsist hvor jeg skal gå ind henne i bios.
Avatar billede pillpopper Nybegynder
22. februar 2006 - 14:18 #5
Jeg har droppet det nu.

Hygge!
Avatar billede pillpopper Nybegynder
22. februar 2006 - 14:19 #6
Lukket.