Avatar billede danielic Nybegynder
04. februar 2006 - 11:38 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Jeg giver lidt gratis point da jeg nu lukker denne bruger

Jeg giver lidt gratis point da jeg nu lukker denne bruger, har fået mig en ny med et feder nic ^^
Avatar billede istebjerg Nybegynder
04. februar 2006 - 11:41 #1
Øhh gratis ? :-) det kan man jo ikke sige nej til..
Avatar billede mortensen Nybegynder
04. februar 2006 - 11:41 #2
Det var da en hyggelig ide
Avatar billede james_t_dk Juniormester
04. februar 2006 - 11:41 #3
ikke lovligt. på eksperten. Bare luk brugeren.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
04. februar 2006 - 11:46 #4
Husk at læse reglerne nu du opretter din nye bruger.
Istebjerg og Zandyx kan også straffes efter regel 2.1.17

  2. Regler for brug af Eksperten.dk

        1. Det er ikke tilladt at:

              9. misbruge Eksperten.dk's point- og karmasystem.

              17. oprette et svar i spørgsmål, der er ulovlige ifølge Eksperten.dk’s regler. Dette gælder også selvom Admin/CoAdmin endnu ikke har kommenteret spørgsmålet. Personen, der svarer, kan straffes på lige fod med den, der stillede selve spørgsmålet.
Avatar billede istebjerg Nybegynder
04. februar 2006 - 11:49 #5
Ups, det havde jeg ikke læst.. Sorry.. Glem alt efter go'morgen..
Avatar billede james_t_dk Juniormester
04. februar 2006 - 11:51 #6
Måske i alle 3 skulle læse dette: http://www.eksperten.dk/regler.phtml
Avatar billede Slettet bruger
04. februar 2006 - 12:06 #7
...ikke for at fiske (jeg har selv rigeligt med points), men han kan da bare oprette spørgsmålerne: "Hvad er 1+1?" osv., hvis han gerne vil videregive de points, som han selv har optjent. Det må da helt være op til ham selv. Ikke sandt?
Avatar billede huset Praktikant
04. februar 2006 - 12:09 #8
Der står:

Hvis man af den ene eller anden årsag ønsker at skifte brugernavn, skal dette ske ved først at lukke sin eksisterende bruger for derefter at oprette en ny bruger. Det er under ingen omstændigheder tilladt at overføre pointene fra den gamle bruger til den nye bruger. NB: Eksperten Pro-brugere kan under Konto -> Indstillinger skifte brugernavn og behøver derfor ikke at gøre som beskrevet ovenfor.

Så svaret er vist nej
Avatar billede james_t_dk Juniormester
04. februar 2006 - 12:17 #9
Det spørgsmål er misbrug af ekspertens point system og det vil et 1+1 spørgsmål også være. Det skaber en unødig infaltion i points. Dem der har været her i lang tid vil kunne huske da der ikke var nogen øvre grænse på antallet af points der kunne gives i et spørgsmål..... En ubehagelig til hvor flere helt ville afskaffe points. Lidt som det er med Karma i dag.
Avatar billede exp Juniormester
04. februar 2006 - 13:34 #10
danielic >>
Det er ikke tilladt at dele point ud i dette spørgsmål.
Du bedes lukke spørgsmålet ved at lægge et svar selv, og acceptere dette.

Mvh
exp/coadmin
Avatar billede hp4 Nybegynder
04. februar 2006 - 15:47 #11
Hej dette er min nye bruger.
HP4, jeg eger Danielic og jeg har læst jeres inlæg så sådan må det være :)

Jeg lukker spørgsmålet her og lukker min gamle bruger og starter for fra ^^

Tak for svar
Avatar billede danielic Nybegynder
04. februar 2006 - 15:48 #12
Som skrevet oven for

//Lukket