Avatar billede dansukker Nybegynder
01. februar 2006 - 16:47 Der er 1 løsning

webprogrammør/designer søges omgående til nordisk portal-projekt

Hejsa,
vi er i behov af en webprogrammør/designer i forbindelse med et nordisk Portal projekt.
Vi har ideerne men kan ikke omsætte dem til en fungerende webside uden hjælp.
Vores nuværende programmør har desværre ikke længre tid at arbejde med dette projekt længre grundet andre tidskrævende opgaver

Af naturlige årsager kan jeg ikke gå nærmere ind på indeholdet her, men send en mail til henrik@volcker.dk så kan vi fortælle lidt mere.
Avatar billede dansukker Nybegynder
06. marts 2006 - 10:56 #1
lukket