Avatar billede svend-herlig Nybegynder
31. januar 2006 - 20:35 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Mitac 8050 driver

Hejsa derude. Jeg har en maskine der er et år gammel, 1,6 gh 512 mb ram, osv. den køre WXPSP2 og jeg har lige geninstaleret det. Men jeg kan ikke finde driverne til alle de forskellige ting, nogen der har noget bud på hvor man kunne finde det, mitac's mange hjemmesider er total umulige og finde rundt på, og i øvrigt på kinesisk hvis man endelig finder noget der ligner mulighed for download...
Det drejer sig bla om driver til: lydkort, netkort, kortlæser, og modem

Har fundet driver til skærm trådløsnetkort og usbstik og øvrige...

Hvis der evt er nogen der har en instal cd til at ligge betaler jeg gerne for en cd og portoen, men vil selvfølgelig helst finde tingene online så jeg kan komme hurtigere igang...
Avatar billede svend-herlig Nybegynder
20. marts 2006 - 12:19 #1
ingen hjælp, jeg lukker her
Avatar billede invalid Nybegynder
23. oktober 2012 - 15:15 #2
Kender til problemet.
Har ledt og ledt og ledt....men med intet held :(

Fandt denne , men ved endnu ikke om den virker.
http://driverscollection.com/?H=8050D&By=MiTAC