Avatar billede danielic Nybegynder
31. januar 2006 - 17:48 Der er 3 kommentarer

En menu til, men hvor

Hej exp...

Jeg har et lille problem på min hjemmeside: www.hp4.dk
Jeg har hurtgt opdaget at der kommer til at mangle en del menu plads, jeg tænkte så at lave en ny menu, men hvor skal den så sidde ?

MvH Daniel
Avatar billede jokkejensen Novice
31. januar 2006 - 20:04 #1
brug en "drop down" menu, så kan du arrange din menu punkter anderledes, og mere fornuftigt..

http://dynamicdrive.com/dynamicindex1/navigate1.htm

Hvis du kan følge mig..
Avatar billede danielic Nybegynder
31. januar 2006 - 20:12 #2
Tak for svaret, men det kan jeg desvære ikke bruge til noget :(

MvH Daniel

//Lukket
Avatar billede mnm2004 Nybegynder
27. marts 2006 - 15:04 #3
Hvad med en menu i bunden.. Eller måske en hel ekstern menu, i et andet vindue?