Avatar billede newcoder Nybegynder
30. januar 2006 - 21:24 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Intro og top. 500 kr.

Hey, jeg skal bruge en super fed flash designer med fede bevægelser og styr på effekterne.

Det drejer sig om en simpel, men fed intro til www.liljay.biz som er en hiphop producer, samt en top til selvsamme side.

Grafikken får du af mig ( http://www.froghead.dk/liljay/top.zip )
og du kan se siden her:
http://www.froghead.dk/liljay/

Post dit forslag til toppen her, den der har lavet det fedeste inden fredag får jobbet.

Jobbet giver 500 kr. og de bliver indsat på din konto efter jobbet er udført.

Vh. Newcoder
Avatar billede newcoder Nybegynder
30. januar 2006 - 21:26 #1
toppen er forresten 750 x 80.
Avatar billede newcoder Nybegynder
30. januar 2006 - 21:26 #2
grafikken er til toppen :)
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
30. januar 2006 - 22:05 #3
kan ikke så meget flash, men er det okey hvis det animeres i photoshop ?
Avatar billede newcoder Nybegynder
30. januar 2006 - 22:17 #4
Ehm nej, det skal være i flash.. Er selv photshop-haj ;)
Avatar billede flashers Nybegynder
30. januar 2006 - 22:38 #5
Så det vil sige at vi skal designe en top og den person der laver det bedst får lov til at designe denne intro til sitet.

Og der er helt frie hænder til at lave en smart top, eller er der noget der skal være med,
Avatar billede newcoder Nybegynder
30. januar 2006 - 22:40 #6
Lige præcis.. grafikken er her http://www.froghead.dk/liljay/top.zip . Der må selvfølgelig gerne være flere elementer, men det skal stadig holdes så simpelt som muligt.

Se evt. http://www.froghead.dk/liljay/ .
Avatar billede e_w Nybegynder
31. januar 2006 - 08:05 #7
okay.. hvad er det for nogle efekter du gerne vil have på den?..
er det teksten og loget som du gerne vil have som skal komme flyvende ind.. (eller andet)..?

mvh. e_w
Avatar billede newcoder Nybegynder
31. januar 2006 - 08:26 #8
e_w > ja noget i den stil..
Avatar billede e_w Nybegynder
31. januar 2006 - 09:10 #9
kigger på det så..:)! har du ikke msn eller e-mail?.. :P

e_w
Avatar billede newcoder Nybegynder
31. januar 2006 - 09:21 #10
min msn er froghead10 [snabela] hotmail.com

toppen må iøvrigt godt være højrere.. max 140..
Avatar billede e_w Nybegynder
31. januar 2006 - 13:59 #11
okay.. har addet dig..
Avatar billede bill20 Nybegynder
31. januar 2006 - 15:06 #12
Avatar billede e_w Nybegynder
31. januar 2006 - 22:28 #13
også bare et bud....

http://engbjerg.net/Eksperten.dk/banner.html

mvh. e_w
Avatar billede arnums Nybegynder
01. februar 2006 - 11:47 #14
Kan du lægge materialet i rigtigt vector(ai eller eps), og ikke med en font? eller i en .fla?
Avatar billede newcoder Nybegynder
01. februar 2006 - 14:16 #15
ser rigtig godt ud ! :)
Avatar billede arnums Nybegynder
01. februar 2006 - 16:18 #16
Åbenbart ikke!?

:o)
Avatar billede e_w Nybegynder
02. februar 2006 - 13:03 #17
ehm.. hvem spørger du?..:S
Avatar billede newcoder Nybegynder
02. februar 2006 - 16:00 #18
Hov undskyld arnums, glemte lige dit spørgsmål :) jeg har kun det materiale der allerede er linket til, desværre..
Avatar billede arnums Nybegynder
02. februar 2006 - 18:18 #19
ok, du kan da bare lave det til vektor.......

Så må man jo prøve på en anden måde.
Hvad hedder fonten?
Avatar billede newcoder Nybegynder
03. februar 2006 - 10:50 #20
fonten til webadressen til højre er: BN Dragon.. logoget har jeg ikke lavet, så det ved jeg ikke..
Avatar billede newcoder Nybegynder
26. maj 2006 - 14:36 #21
Jeg ville bare lige sige at projektet ikke er blevet til noget alligevel. Jeg undskylder at jeg har taget jeres tid :)