Avatar billede tukols Nybegynder
29. januar 2006 - 22:37 Der er 1 kommentar

Problemer med Logitech Sphere

Købte dette webcam for en måneds tid siden.
Installation gik uden problemer, og det er et godt webcam.
Så kom problemerne.  Mine indstillinger nede på procelsinjen blev anulleret ved genstart.  Når jeg så havde "genoprettet", skete det at START var inaktiv(frosset) ligeledes kontrolpanel som jeg har lagt på proceslinjen.
Troede umiddelbart at jeg havde fået noget spy eller virus, selv om jeg ikke kunne finde noget.
Lavede en formatering og nyinstallation.  Alt gik godt indtil webkameraet blev installeret.  Samme feil igen.

Har de seneste chipset-drivere.
Har Logitech MX laser mus m. tilhørende tastatur (trådløs)
Snakkede telefonisk med Logitech, som anbefalte at bruge valgfri start, og her kun køre med "bruge oprindelige boot.ini-fil - under installation af webcam.

Dette blev prøvet, men har stadig problemer.  Så nu er det afinstalleret for......ende gang.

Driver og program kan godt være installeret uden det laver problemer.  Det er først når kameraet er tilkoblet det laver fusk.

Hilsen tukols
Avatar billede Slettet bruger
09. februar 2006 - 17:27 #1
Jeg mener at ved det camera skal driveren installeres før cameraet sluttes til huskede du det ?? i nogle tilfælde opfatter kan antivirusprogammet lave rod i det, prøv evt at hive netkablet ud og disable dit virusprogram når du installerer driveren