Avatar billede olesvein Nybegynder
29. januar 2006 - 15:06 Der er 3 kommentarer

Tilslutning af samme computer til både fast og dynmamisk IP adres

Hvordan opsætter jeg min bærbare når den dels skal opkobles med en fast IP-adresse (på efterskolen), og dels med en dynamisk IP(hjemme)?
Avatar billede screem_brille Novice
29. januar 2006 - 15:09 #1
kontrolpanel -> netværks forbindelser -> vælg dit nekort -> egenskaber for diut netkort, vælg TCP /IP og avanceret du har nu 2 faneblade (generel og alternativ) der kan du angive det ;)
Avatar billede nik- Nybegynder
01. februar 2006 - 11:21 #2
Ellers findes det det udemærkede program Mobile Net Switch, hvor du kan opsætte profiler med IP, printere, internet explorer og i det hele taget indstillinger der er forskellige på forskellige netværks lokationer.
Avatar billede screem_brille Novice
08. februar 2007 - 09:38 #3
Brug for mere hjælp ?