Avatar billede freeman111 Nybegynder
28. januar 2006 - 20:42 Der er 9 kommentarer

installere winxp

Jeg har en pakard bell computer med winxp...

Jeg har en en winxp pro. cd rom som ikke fulgte med computeren.

Kan jeg formatere win xp, og derefter installere win xp pro på den samme computer ??
Avatar billede bufferzone Praktikant
28. januar 2006 - 20:48 #1
Det kan du hvis maskinen er i orden. om du må er en anden sag, det kommer an på om du har betalt for 2 XP pro licenser eller kun en XP home og en XP pro.  Hvis det sidste er tilfældet, så må du ikke
Avatar billede freeman111 Nybegynder
28. januar 2006 - 21:00 #2
jeg harkøbt og betalt for det hele... men nun vil jeg slette xp og installere xp pro..
Avatar billede c-holst Novice
28. januar 2006 - 21:34 #3
Den version som fulgte med computeren mu du tilgængæld ikke installe på andre maskiner en den.

Ingen i verden kan forhindre dig i at installere et hvilket som helst styresystem som du har rettigheder til at bruge på denne maskine. Du må også gerne installere dem begge hvis du skulle få lyst til det
Avatar billede boxer Nybegynder
28. januar 2006 - 22:01 #4
Du kan sikkert bruge denne vejledning:
http://www.hcma.dk/tips1to10.htm#no4
Eller videoen i bunden af dette link:
http://www.riversen.dk/?side=instruktion.php
Avatar billede freeman111 Nybegynder
28. januar 2006 - 22:11 #5
det virker sku :)
Avatar billede boxer Nybegynder
28. januar 2006 - 23:58 #6
Dejligt :o)
Avatar billede salihb Nybegynder
26. februar 2006 - 17:57 #7
jamen det eneste der skulle gøres er at boote op med xp cden
trykke installation af xp
så skal du slette den partition eller harddisk som xp er installeret i og installere den i den
så bliver alt slettet og windows vil geninstalleres helt forfra
Avatar billede boxer Nybegynder
26. februar 2006 - 18:40 #8
salihb -> Se opretters kommentar her
Kommentar: freeman111

Dette vil sige at spørger har fået løst hans problem.
Avatar billede c-holst Novice
10. juli 2006 - 22:49 #9
hvordan går så, har du brug for mere hjælp, ellers synes jeg du skal lukke trådan
hvh
carsten