Avatar billede nadia_tv Nybegynder
26. januar 2006 - 23:17 Der er 2 kommentarer

hvorfor loader min side hele dokumentet før det vises ?

der er noget som undre mig

jeg har en grafik intensiv side som desværre loader ALT indhold før den vises, og ikke som andre sider der loader tingene som de kommer

det ville være godt hvis starten loades og vises så surferen ikke skal vente x antal sek før der sker noget

nogen der kan hjælpe for jeg forstår ikke

er kodet i henhold yil xhtml 1 mener jeg - det er enten strickt eller transitional
Avatar billede goose Nybegynder
27. januar 2006 - 10:16 #1
Det er lidt svært at sige uden at se selve sitet, men jeg kunne forestille mig, at det skyldes at din side er sat op i en tabel?

Tabeller loader alt indhold inden det vises.

/Goose
Avatar billede horsmark Nybegynder
07. februar 2006 - 15:35 #2
har du en url ?