Avatar billede kenned-adriano Nybegynder
24. januar 2006 - 18:16 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Problemer med internettet

Hej,
Jeg har et problem med internettet det er, at der engag imellem (for det meste et par gange i timen) kommer et skilt op nede i højre hjørne af skærmen hvor der står "Der er ikke tilsluttet noget netværkskabel" men jeg er alligevel på nettet hele tiden men det er åbenbart nok til at jeg bliver smidt af MSN Messenger hver gang eller hvis jeg er ved at downloade noget så stopper den.. Hvad kan der være galt ? Det kommer for det meste mange gange lige efter hinnanden med 10-15 sek. mellemrum..Jeg har Telia Stofanet og lige efter formatering gjorde den det også :S
Hilsen
Kenneth
På forhånd tak
Avatar billede msp-lumsen Nybegynder
24. januar 2006 - 18:19 #1
prøv at geninstall netværkskortets driver..
Avatar billede kenned-adriano Nybegynder
24. januar 2006 - 18:27 #2
Den kan ikk finde noget opdatering til det.. :(
Avatar billede mungojerrie Nybegynder
24. januar 2006 - 20:27 #3
har du fået sat din "idle time" hos stofanet til at være 0 ? eller har du den std. værdi på tyve min ?
Avatar billede kenned-adriano Nybegynder
24. januar 2006 - 20:29 #4
? Hvad mener du er ikk helt med
Avatar billede mungojerrie Nybegynder
24. januar 2006 - 20:33 #5
tekst taget fra stofanet:

"Jeg har problemer med at sende mine mails, selv om jeg har "Connected" med StofaNet Connection?
Svar: Hvis man bruger mere end 5 minutter på at skrive sine mails, kan du være blevet koblet automatisk af serveren. Du skal derfor igen "Connect" med StofaNet Connection.
Dette skyldes, at vi har indbygget en automatisk "sign-off" funktion som efter en vis tid, kaldet "idletid", selv afbryder forbindelse for at sikre dig at din linie ikke står "åben". Idletiden angives altid i sekunder. Du kan ændre din idletid under Brugeropsætning->Login."
Avatar billede kenned-adriano Nybegynder
24. januar 2006 - 21:14 #6
Kan godt være jeg spørger ret dumt men hvor ligger Brugeropsætning ? er det opsætning på PC'en eller af Internettet ?
Avatar billede mungojerrie Nybegynder
24. januar 2006 - 21:52 #7
du forbinder til http://signon.stofanet.dk og logger ind med det signon id du fik ved oprettelse hos stofanet. Når du så er logget ind, vil du komme til Brugeropsætning :-)
Avatar billede kenned-adriano Nybegynder
25. januar 2006 - 09:33 #8
Mange tak.. Det prøver jeg når jeg kommer hjem og håber at det virker :D
Avatar billede kenned-adriano Nybegynder
29. januar 2006 - 13:32 #9
Kan ikk få det til at virke øv øv.. men opret et svar så du kan få pointene
Avatar billede mungojerrie Nybegynder
30. januar 2006 - 08:56 #10
okay, har du evt taget kontakt til stofanet support ? de er ikke altid lige skarpe, men jeg har da fået hjælp fra dem et par gange.....
(vil ikke ha point, hvis ikke problemet bliver løst :-))
Avatar billede kenned-adriano Nybegynder
21. februar 2006 - 13:15 #11
dfg