Avatar billede gonzo-boy Nybegynder
24. januar 2006 - 10:46 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Windows som controller.

Davs...

Er der nogele der kan komme med hjælp til at lave en windows 2000 som ikke viser opstartsbilled eller andet windows ting...

Den skal virke som en controller men med windows 2000...

Og jo kunne godt bruge Linux men de programmer der skal bruges på denne controller findes allerede så det kan ikke svare sig at brnytte Linux...

Nogle ideer ?
Avatar billede screem_brille Novice
24. januar 2006 - 10:51 #1
controller for ? du kan ikke benytte den som domæne controller (altså så den styre passwords osv. det er kun server produkterne der kan det)
Avatar billede gonzo-boy Nybegynder
24. januar 2006 - 10:53 #2
Det er ikke netværk jeg snakker om...
Det er en computer som kun skal bruge et program og der med låser brugerne i dette program. Har der ved ikke brug for alle windows programmer, skærmbilledere osv. Det er lidt kryptisk !
Avatar billede screem_brille Novice
24. januar 2006 - 11:00 #3
du må nok uddybe det lidt mere, hvad er det for et program ? (tror dog godt jeg ved hvad du mener, men vil gerne lige være sikker ;) )
Avatar billede gonzo-boy Nybegynder
24. januar 2006 - 11:08 #4
Jeg har en computer som hedder Wafer, en lille computer på 300mzh og den skal køre et program til at styre motore via COM-port og USB-port !
Jeg vil gerne spare så mange system resurser som muligt. Det eneste denne computer skal køre er dette program...

Har kiggede på nLite men syntes ikke det piller nok fra...
Avatar billede screem_brille Novice
24. januar 2006 - 11:18 #5
slå alle de services fra du ikke skal bruge istedet for, det er alligevel så lidt du sparer af system recourser ved det, er maksine for lille, så skal en større man for dem jo smidt i nakken nu. (altså brugte computere)
Avatar billede screem_brille Novice
24. januar 2006 - 11:18 #6
og det skulle være et svar