Avatar billede frkhalberg Nybegynder
23. januar 2006 - 20:50 Der er 3 kommentarer

GetURL virker ikke i swf filen

Er ved at lave en præsentation af noget grafisk arbejde. Har prøvet at lave en slider med de forskellige objekter jeg vil vise. Jeg har på hvert objekt (der er lavet som "button") lagt et link til en hjemmeside hvor man kan se mere om samme emne. Dette har gjort på flg. måde:

on (release) {
    getURL("http://www.website.dk", "_blank");
}

Når jeg tester (ctrl+enter) i Flash, virker det fint. Men hvis jeg åbner swf filen, virker links'ene ikke.

Er det derudover helt forkert at det er swf filen, jeg vil sende ud som præsentation. Skal man publisere den som en anden slags fil?

Håber nogen kan hjælpe :o)
Avatar billede w!nx Nybegynder
24. januar 2006 - 09:12 #1
byt "_blank" ud med _blank altså uden gåseøgen, tror det vil hjælpe
Avatar billede skovge Novice
24. januar 2006 - 12:35 #2
Avatar billede rebse Nybegynder
25. januar 2006 - 16:14 #3
Begge links virker her

Jeg har oplevet at linket ikke virker når jeg publicerer lokalt,
man at det virker når jeg har uploadet. det akn være dit virus program der blokerer noget det ikke skal.