Avatar billede petras Nybegynder
23. januar 2006 - 14:12 Der er 6 kommentarer

Blog med lokal redigering

Jeg vil gerne opsætte en blog med lokalredigering for SENERE upload. Ved at MAC´erne har Iblog som ser ret interessant ud, men findes der noget lignende til Windows?
Avatar billede sv1sson Nybegynder
31. januar 2006 - 02:14 #1
Har du prøvet Thingamablog?

Ellers check lige disse links:
http://thingamablog.sourceforge.net/
og ikke mindst
http://www.shoppe.ca/TAMB/
Avatar billede petras Nybegynder
31. januar 2006 - 13:39 #2
Det ser meget meget interessant ud. Har selv prøvet Zoundry, som virkede rigtig godt. Post2blog og w.bloggar kan jeg ikke få til at virke. Vender tilbage mht. point hurtigst muligt.
Avatar billede petras Nybegynder
31. januar 2006 - 13:48 #3
Jeg har måske ændret lidt mening siden mit oprindelige spørgsmål. Egentlig ville jeg helst have en form for "klient" som, når jeg skrev i den, formåede at uploade til en "kommerciel" blog, eks. WordPress.
Ovenstående Zoundry fungerede efter hensigten, men er der andre hører jeg gerne fra jer. :-)
Avatar billede larsbachmanndk Nybegynder
24. februar 2006 - 09:54 #4
Ellers kan jeg foreslå www.lblog.dk som er en gratis weblog skrevet i ASP.
så hvis man har lidt kendskab til ASP, så er den lige til at gå til
Avatar billede larsbachmanndk Nybegynder
07. marts 2006 - 12:40 #5
Har du fundet en weblog?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
23. oktober 2006 - 22:20 #6
Med wordpress kan du jo sende mails til din Blog.

Så kan dit klient program være dit standart mail program. Det virker, jeg bruger det selv på http://jesper.thusgaard.com