Avatar billede grise_bassen Nybegynder
22. januar 2006 - 09:18 Der er 1 løsning

vil ikke læse min backups

hvorfor kan min pc ikke læse mine backup?
jeg har prøvet med et par stkker og de virker ikke på min pc, men godt på min dvd.
de er ikke ridset og noget

jeg har anydvd på min pc og den siger følgene når jeg sætter min backp i:

ADVARELSE

Læsefejl på dvd

det kan skyldes flere ting:

1.- dvd mediet er beskidt rengør det (har jeg gjort)

2.- dvd mediet er defekt udskift det (min dvd kan godt afspille den)

3.- dit drev er regionslåst RPC2 drev, som ikke tillader læsninge af kodede sektore på en skive lavet til en anden region.
nogen drev har problemer med at læse den slags bl.a RICHO/PHILLIPS DVD bændere og MATSHIA/PANASONIC DVD læsere og brændere
prøv at finde en firmware til RPC1 på http://www.rpc1.com

4.- dit drev er et RPC2 drev som endnu ikke er tildelt noge region. prøv at tildele det en region, eller prøv at finde en firmware til RPC1 på http://www.rpc1.com

det skal helst forklares grundig er ikke så god til sådan noget her
mange tak
Avatar billede grise_bassen Nybegynder
22. januar 2006 - 15:28 #1
lukker