Avatar billede spectual Nybegynder
27. april 2001 - 11:42 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Udpakker

Findes der en udpakker til installshield cab filer (udover iscab) eller findes der en beskrivelse af formatet?

(100% af pointene opnåes hvis der nåes en løsning)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
27. april 2001 - 11:47 #1
WinZip. Winrar og Winace kan alle pakke Cap filer ud...
Avatar billede pitbull2 Nybegynder
27. april 2001 - 11:47 #2
du skal bare klikke ind på idioten.dk
Avatar billede spectual Nybegynder
27. april 2001 - 11:49 #3
>> nikolajdu - Ja, men det er almindelige Microsoft Cab filer, hvilket jeg ikke kan bruge til noget fordi det er Installshield\'s cab filer jeg skal udpakke.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
27. april 2001 - 11:50 #4
Spectual - Du har så ganske ret. :-)
Avatar billede OnkelJoakim Novice
27. april 2001 - 17:38 #5
Prøv med Windows Commander.
http://www.ghisler.com/

\\\\Gus
Avatar billede ghanic Nybegynder
28. april 2001 - 16:12 #6
Der følger et kommandolinjeværktøj med til WinNT og sikkert også til Win2k/9x. Det hedder extract.

Start -> Run -> cmd (eller command)
extract

Hvis du vil have grafisk brugerflade, så følger et program med til Microsoft Powertoys dateret (1996-11-17) ved navn CabView. Hvis du vil have det, kan jeg maile det til dig.
Avatar billede ghanic Nybegynder
28. april 2001 - 16:13 #7
Ahhhh jeg ser det er installshield. Jeg trækker svar tilbage :(
Avatar billede spectual Nybegynder
07. maj 2001 - 11:16 #8
lukker spørgsmålet