Avatar billede wip Nybegynder
19. januar 2006 - 22:33 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

zoom på Mio 168

Spørgsmål:

Kan jeg stille tiden på zoom - ved brug af PDA
Avatar billede annikadk Nybegynder
19. januar 2006 - 23:19 #1
Har en Mio168 liggende, men må erkende at jeg ikke forstår hvad du mener.
Måske andre gør, men ellers kan du evt. uddybe det?
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. januar 2006 - 00:17 #2
aner heller ikke lige hvad spørger vil....?
Avatar billede wip Nybegynder
21. januar 2006 - 00:51 #3
Jo... når man kører inde i byen, med gader få 100 meter imellem hver, ville det være rart med at kunne zoome ind på sin PDA, "OG AT DEN BLEV DER" mere end 3 sek. ....

er i med.. ????
Avatar billede annikadk Nybegynder
21. januar 2006 - 01:08 #4
ja - bruger du MioMap eller hvilket program er der på den? (Mio168 sælger både med destinator, miomap, navigon, medion navigon, TT, uden noget og sikkert også andre ting).

Har ikke Miomap på min, og kan desværre ikke længere huske den udenad.
Avatar billede wip Nybegynder
21. januar 2006 - 10:48 #5
Jeg bruger MioMap
Avatar billede annikadk Nybegynder
21. januar 2006 - 10:59 #6
Det ser ikke ud til du kan det.
Side 17 i manualen fortæller at du kan slå den fra, auto (som zoomer efter hastighed og efter nogle sek. med stille så zoomer ud igen) eller gøre det selv.

Måske det kan ændres i en ini-fil eller lign, men som sagt har jeg ikke selv MioMap inde, så kan ikke fortælle dig om det ser ud til det.
Avatar billede wip Nybegynder
22. januar 2006 - 12:11 #7
Jeg har tidligere læst, at man kan justere tiden på zoom, så man nemmere kan orientere sig i større byer.
Avatar billede wip Nybegynder
23. januar 2006 - 20:29 #8
ingen svar