Avatar billede spile Nybegynder
19. januar 2006 - 15:28 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

lave en href

kan man lave et link <a target_blank href="dejlig.asp
hvor man angiver størrelsen på det nye browser window. det må ikke være i java man kun asp eller html

Hej hej
Avatar billede fennec Nybegynder
19. januar 2006 - 15:32 #1
Nej.
Det skal igennem JavaScript window.open() metoden..
Avatar billede tomb3 Nybegynder
19. januar 2006 - 15:46 #2
Her

<a href="#" onClick="MyWindow=window.open('filnavn.htm','MyWindow','toolbar=no,location=no,directories=no,status=no,menubar=no,scrollbars=no,resizable=no,width=480,height=315'); return false;">Links</a>

Åbner uden toolbar, adressebar, etc.. Ændre "no" til "yes" hvis du vil have disse.
Avatar billede spile Nybegynder
19. januar 2006 - 15:58 #3
shit du accepteret jegdet forkerte svar sorry tomb3
Avatar billede spile Nybegynder
19. januar 2006 - 15:59 #4
men jeg kan da lige oprette et spørgsmål til så du kan få dine points.
Avatar billede fennec Nybegynder
19. januar 2006 - 16:04 #5
Jeg vil lige bemærke at tomb3's eks. er JavaScript, og derfor hverken ASP eller HTML...
Avatar billede tomb3 Nybegynder
19. januar 2006 - 16:36 #6
fennec> Du henviser selv til JavaScript ;)

spille> Går nok :)
Avatar billede saudoo Nybegynder
20. januar 2006 - 09:41 #7
tomb3> Jojo, men nu står der i "problemstillingen" at det skal være i ASP eller HTML, ikke i javascript.
Avatar billede tomb3 Nybegynder
21. januar 2006 - 00:33 #8
saudoo> Well, hvordan vil du lave det i ASP?