19. januar 2006 - 13:53Der er
7 kommentarer og 1 løsning
Redirect af mail
Hejsa eksperter! Jeg har et lille problem med den service der hedder redirect. Når jeg som klient via outlook definerer reglen redirect, hvor jeg beder systemet om at mail der ankommer med mit navn i til eller cc, bliver mailen ikke redirectet. Der sker kort sagt ingen ting.
Jeg har adgang til et andet system, hvor jeg også har en outlook klient der sender og modtager via exchange, her virker det fint med samme opsætning i outlook, så umiddelbart, må det være en fejl på den ene af systemerne, men hvor jeg skal starte med at fejlsøge, aner jeg ikke.
Jeps, men nu ligger landet sådan, at det er mig. Så hvis jeg kunne få en lille guide til, hvordan jeg finder frem til denne service og aktiverer den, så ville jeg være glad!
Okay. Du starter Exchange Systemmanageren. Under Glabal Settings -> Internet Message Format -> Højreklik på "Default" (Ses i højre vindue) og vælg Properties. Vælg 3. faneblad "Advance" og mærk "Allow automatic forward"
hmn.. Har nu ventet i ca 30min og ved afsendelse af mail til den konto der er lavet redirect regel på, sker der stadig intet. Mail kommer ihverttilfælde aldrig frem til modtager adressen.
Funktion jeg har enabled, hedder jo også "Allow automatic forward", dækker dette også funktion redirect?
Man skal have meget tålmodelighed med Exchange :-) Godt det kører for dig...
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.