Avatar billede kuncho Nybegynder
19. januar 2006 - 03:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvor er mine print sreens henne

Når man trykker print sreen hvor ryger de så henne..??
Er der ikke en bestemt mappe hvor man kan se dem..??

Jeg har XP home edition...
Avatar billede screem_brille Novice
19. januar 2006 - 03:02 #1
De ligger i udklipshodleren, du skal sætte det ind i f.eks paint og gemme det derfra, de gemems ikke automatisk i en mappe.
Avatar billede gratis Nybegynder
19. januar 2006 - 08:37 #2
dette freeware program "Gadwin PrintScreen" er nemt at bruge og ka gemme dine screenshots automatisk, http://www.gadwin.com/printscreen/
Avatar billede Slettet bruger
19. januar 2006 - 21:29 #3
hvis du trykker ctrl + print screen, så kan du enten paste (ctrl + v) billedet i et billedbehandlingsprogram (Photoshop fx) eller i et program som Word
Avatar billede kuncho Nybegynder
19. januar 2006 - 22:32 #4
okay tak til alle tre..
Jeg har lige prøvet det gadwin program.
det virker rigtig godt...
Hvad gør jeg nu med pointene??
Avatar billede gratis Nybegynder
19. januar 2006 - 22:38 #5
du gir dem til screem_brille da han kom med det rigtige svar :)