Avatar billede harlis Nybegynder
18. januar 2006 - 21:26 Der er 1 løsning

Munks Jukebox

Hej.

Jeg leder desperat efter programmet Munks Jukebox.

Jeg har set det engang for et par år siden til en fest.

Jeg kan ikke finde det tilgængeligt nogen steder.

På hjemmesiden http://mmmunk.dk/ står der at programmet er gået på pension, men at et nyt skulle være under opbygning.

Min kæreste holder snart 25 års fødselsdag, og der skal vi MEGET GERNE kunne bruge det... Eller noget tilsvarende! (Har du et forslag? Skal bare være jukebox! ikke winamp, musicmatch etc.)

Er der nogen der ved hvor jeg evt. kan få det/finde det?
  - evt. bare en trial, demo, beta etc.

Mikael

PS: skal lige siges at jeg ikke aner om det er/var shareware/freeware eller et man skal betale for. Er ikke ude på at "hugge" det...

Har selv kontaktet ejeren af hjemmesiden/programmet via mail, men har indtilvidere ikke modtaget noget svar.
Avatar billede harlis Nybegynder
18. januar 2006 - 22:17 #1
lukker