Avatar billede chill_out Nybegynder
18. januar 2006 - 15:26 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

blå skrift

jeg jeg har en lille nem en her hvad er det for filer og mapper der står med blå skrift i xp

MVH Chill_out
Avatar billede screem_brille Novice
18. januar 2006 - 15:28 #1
det er filer / mapper der er komprimeret.
Avatar billede chill_out Nybegynder
18. januar 2006 - 15:39 #2
hmmm det er du sikker på for de hedder alle dette $NtUninstallKB824105_RTM$ nummeret er bare anderledes
Avatar billede screem_brille Novice
18. januar 2006 - 15:40 #3
ja jeg er 100.00000000% sikker på det ;)
Avatar billede hcma Novice
18. januar 2006 - 16:10 #4
holder med screem_brille  :o)
alle de $NtUninstallKB824105_RTM$ du har liggende er så du kan afinstallere alle de Win-updates du har taget ned.
Avatar billede innercitydk Nybegynder
18. januar 2006 - 16:11 #5
Kan det ikke også være mapper som normalt er skjult.. Jeg tror måske de forsvinder hvis du ændrer mappeindstillinger til ikke at vise skjulte mapper og filer.

Vh
Avatar billede screem_brille Novice
18. januar 2006 - 16:13 #6
NEJ det er fordi de komprimeret, EOD prøv at højreklik på en mappe opg slå komprimering til (i mappe indstillinger skal vis komprimerede og krypterede mapper i farver være slået til)
Avatar billede hcma Novice
18. januar 2006 - 16:21 #7
screem_brille har stadig ret ;o)
det er bare et tilfælde af mange komprimerede filer normalt er skjulte; bl.a. alle de $NtU........., som microsoft har skjult som standard, da de åbenbart mener at man ikke skal pille ved dem og måske komme til at slette ved en fejltagelse. At det så ikke, i.flg. min ringe mening, ville betyde det mindste at fjerne alle de Uninstall af updates er så en anden ting. ( hvem ville dog fjerne sikkerhedsupdates ;o)  )