Avatar billede scotch Nybegynder
17. januar 2006 - 21:34 Der er 2 kommentarer

Computeren har knap nok intet net, og jobliste forsvinder..

hej..

Min fars computer går helt i spåner for tiden..

hvis man genstarter og prøver internettet har man internet i cirka 1 minut hvorefer den mister forbindelsen, og man kan ikke gå ind på nogen sider..  og prøver man at tjekke på joblisten forsvinder den ligeså hutigt igen, man kan ikke nå at gøre noget. Meget provokerende...

Jeg tror der er virus på den, for mit internet fungere perfekt, og jeg har kørt Spybot på den, og den fandt da noget, men det hjalp ikke efter det blev slettet..

Skal jeg køre en Hijackthis på den og give der en log-fil eller hvad..  hvis 'en gider hjælpe mig..
Avatar billede scotch Nybegynder
17. januar 2006 - 21:52 #1
For dælen.. Den kan ikke engang køre i fejlsikret tilstand..  Den genstarter bare lige før den skal ind til skrivebordet..  Så kan kun køre en log-fil i normal tilstand..  dog har jeg deaktiveret systemgenanelse..  Der kommer en log lige om lidt.
17. januar 2006 - 22:19 #2
Eller så vidt muligt følg proceduren herfra -> http://www.eksperten.dk/artikler/755

(Eller nødvendigvis mig der følger op...)