Avatar billede martor Nybegynder
17. januar 2006 - 19:34 Der er 2 kommentarer

Har brug for feedback

Hej,

Jeg er igang med mit speciale og har i den forbindelse brug for nogle data at arbejde videre med.
Jeg er igang med at skrive omkring en web-baseret udgave af spillet Risk der bl.a. gør brug af AI. Men, jeg er også blevet bedt om at se på nogle af de økonomiske aspekter.

Derfor har jeg lavet et lille spørgeskema på 3 spørgsmål, som jeg håber I vil svare på! Det vil virkelig hjælpe mig!

Det skal bemærkes at afstemningen er anonym og de afgivne svar udelukkende vil blive brugt i specialet!

På forhånd tak.
Avatar billede martor Nybegynder
17. januar 2006 - 19:38 #1
Det kunne godt være at jeg lige skulle smide et link til spørgeskemaet! ;)
http://shandza.dk/webrisk/poll.aspx
Avatar billede roenving Novice
18. januar 2006 - 13:32 #2
-- og jeg synes, du lægger nogle helt vilde priser ind, for jeg ville ikke være med til at betale så meget som 1€ for at bruge en advisor een gang, men ville måske acceptere 10-25 cent !-)