Avatar billede cain Nybegynder
26. april 2001 - 20:53 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Cainweb.dk igen igen

Hej kik lige på min hjemmeside......
Kom med din mening og din kommentar

-cain-
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
26. april 2001 - 20:54 #1
Hvad med om du kommer med et link først? :-)
Avatar billede madd Nybegynder
26. april 2001 - 20:54 #2
The page cannot be displayed

The page you are looking for is currently unavailable. The Web site might be experiencing technical difficulties, or you may need to adjust your browser settings
Avatar billede cain Nybegynder
26. april 2001 - 20:55 #3
Avatar billede xenophobia Nybegynder
26. april 2001 - 20:56 #4
Den counter er vidst lidt snyd! Hver gang du klikker på et link tæller den en op!
Avatar billede cain Nybegynder
26. april 2001 - 20:59 #5
Det skal jeg nok få rettet engang.....
Avatar billede Jman Praktikant
26. april 2001 - 20:59 #6
Hmmm - der er ikk meget ved den -
Farverne minder mig om min fortid i Bilka, designet...hvilket design (?)
Jmail giver mig følgende besked: jmail.SMTPMail error \'8000ffff\'

The message was undeliverable. All servers failed to receive the message

/drean/usersendmail.asp, line 21

Men du har grundstene i webbuilding, så med lidt flid kan det godt gå hen og blive i orden

6@13
Avatar billede Jman Praktikant
26. april 2001 - 20:59 #7
.... og det er bestået på videregående handelsuddanelser :)
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
26. april 2001 - 21:00 #8
Jeg føler at have set den før...

eller også ligner den bare alle andres sider.

Jeg kommer lige med et par sure opstød (det er det du kan bruge til noget)

1. Farven er for lys i sig selv. Du må have noget der bryder lidt.
2. Det kan godt være det er smart, men du skal af med det der overstregning af links\'ne - det virker dumt...
3. \"tid går med at lave alle slags for sport, jeg spiller\" du mangler et ord i denne setning
4. \"Jeg arbejder lidt med lidt 3d og efterhånden vil i kunne komme til og hvad jeg\" skulle nok være = \"Jeg arbejder lidt med 3d og efterhånden vil i kunne komme til at se hvad jeg\"

Keep up good work - jeg er glad for at se du ikke har lavet den på engelsk og jeg er glad for at du ikke spiller hård med en masse grimme udtryk! :-)
Avatar billede gigy Nybegynder
27. april 2001 - 17:54 #9
Jeg må squ gi de andre ret, denne side er der squ ikke meget fed, det eneste lidt grafiske er et logo som ingen gang i specielt iøjenfaldende, menuen er der heller ikke meget ved, prøv at arbejde mere fed den og brug nogle flere farver den er meget trist...