Avatar billede lawaetz Nybegynder
15. januar 2006 - 19:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

trådløst netkort deaktiveret på en zepto?

Hej Eksperter,

På en eller anden måde er det trådløse netværkskort inde i min bærbare slået fra. Og der er ingen knapper på tastaturet som umiddelbart indikerer at det kan slås til?

Jeg har ikke manualen :-(
Avatar billede cmoz Praktikant
15. januar 2006 - 19:59 #1
Måske er det deaktiveret fra BIOS, har du kigget derinde??

Ellers så kig i device manager/enhedhåndtering (devmgmt.msc) eller i network connections/netværksforbindelser og se om det skulle være deaktiveret der.

Hvis det er grå i netværksforbindelser er det disabled, og hvis der er rødt kryds er der bare ikke forbindelse.
I enhedshåndtering indikerer et rødt kryds at det er disabled.
Avatar billede kenp Novice
15. januar 2006 - 20:48 #2
Det er sikkert FN + en andne tast du skal trykke på for at tænde den.
Avatar billede lawaetz Nybegynder
15. januar 2006 - 23:45 #3
jeg fandt en knap på siden af den bærbare. nu virker det.