Avatar billede kanondreng Nybegynder
15. januar 2006 - 13:07 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

router ? Netgear trådløs Router

Har et par spørgsmål...
Har en trådløs router hvor der er to pc slået til en bærbar og en stationær pc.
Hvordan kommer jeg ind og ser konfigurationen på den router.
Og hvordan kan det være at når man er på browseren på pc at man nogle gange skal opdatere vinduet fordi den siger at vinduet siden ikke kan vises men efter 5 tryk på f5 eller enter så kommer vinduet.hvad kan der være glat findes der links løsning på det
På forhånd tak
Vh Michael
Avatar billede sonurpals Nybegynder
15. januar 2006 - 14:45 #1
til at konfigurere din router så er det normalt default gateway addressen som du bruger (ipconfig) det står i din brugermanual og er typiskt 192.168.1.1 men kan være hvad som helst.
det med at siden vises ikke har noget at gøre med din internet forbindelse... siden kan ikke hentes hurtigt nok og er noget typiskt hvis du eller anden på dit netværk har upload i toppen...
du skal søge for at det ikke er nogen anden som kan bruge dit netværk (lås til mac addresse) eller brug encription key.
Avatar billede kanondreng Nybegynder
15. januar 2006 - 16:42 #2
hej igen
men jeg har ikke fået en encryption key med
hvad gør jeg ??
kan ikke komme in¨d på den default gareway da den siger koden er forkert selvom jeg bruger densom følgte med
Avatar billede sonurpals Nybegynder
15. januar 2006 - 20:07 #3
Encription nøglen skal du selv lave ind i konfigurations...
Hvis du ikke kan komme ind på din router og følger vejledningerne så kan du sætte den til default(reset knap bagepå som du skal holde inde i nogle secunder.. står i user guide)
Avatar billede sonurpals Nybegynder
17. januar 2006 - 22:23 #4
har du funded ud af det?