Avatar billede wip Nybegynder
11. januar 2006 - 22:22 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Slette ALT

Jeg har alt for meget "snavs" på min Mio 168, kan jeg slette alt - incl Windows, og genopbygge det igen ???? - og hvis ja, HORDAN ????
Avatar billede kabbak Professor
11. januar 2006 - 22:31 #1
På bagsiden, er der en knap, du kan flytte, jeg ved at indlæste kort forsvinder hvis den flyttes, så hvordan det hår med det andet, tør jeg ikke svare på.

Det svarer vist til at slukke for strømmen
Avatar billede wip Nybegynder
11. januar 2006 - 22:38 #2
jeg vil gerne SLETTE ALT "FORMATERE"
Avatar billede no_stress Nybegynder
11. januar 2006 - 22:38 #3
Avatar billede wip Nybegynder
11. januar 2006 - 22:58 #4
Det har jeg prøvet, det fjerner ikke div. spil og andre underlige programmer jeg i tidens løb har indlæst - kan man ikke slette ALT og genindlæse standart (som fra ny)
Avatar billede jens_bach Nybegynder
11. januar 2006 - 23:26 #5
hhp har lavet et program til windows pocket der laver en hard reset. (jeg kan sende det til dig, der er ingen copyrigth)
men der plejer at være en reset metode fx hold reset knappen inde mens du trykker på tænd knappen
Avatar billede annikadk Nybegynder
12. januar 2006 - 12:25 #6
Den korrekte måde at slette en Mio168 på er at tage stylus ind i hullet nederst til højre på bagsiden af PDAen.

Hvis du ser på det aflange hul er der et lille hul inde i det - derind skal stylus. Derefter kører du stylus opad mens den er i det lille hul - og derefter ned (tag evt. stylus ud og se at det lille hul nu også er foroven inden du kører ned igen) - så er der lavet hardreset og alt er som da du købte den.

Hvis du har SDkort eller lign. skal de dog slettes manuelt hvis du ønsker det - det rører en hardreset ikke, men alt af genveje osv skal nu være væk, og den starter op med at du skal trykke på skærmen for at justere det hele osv.

Hvis den ikke gør det, så burde det være pga. at du ikke får ramt det rette hul.
Avatar billede wip Nybegynder
12. januar 2006 - 15:59 #7
Ups !!! Jeg havde ikke husket SDkortet - Alt OK.

Tak for hjælpen
Avatar billede wip Nybegynder
15. januar 2006 - 22:21 #8
TAk for hjælpen - det virker fint