Avatar billede pouldc Nybegynder
09. januar 2006 - 09:48 Der er 10 kommentarer

Logo fra Illustrator til AutoCAD

Hej,
Jeg har et logo lavet i illustrator, som jeg skal have indsat i AutoCAD - men hvis jeg gemmer min eps som en dwg eller dxf så bliver de lukkede bogstaver fyldt ud. Altså bliver O'et bare helt sort og uden hul i midten...

Hvad skal jeg gøre?
Arbejder i Illustrator CS og AutoCAD 2006.
Avatar billede dla Praktikant
09. januar 2006 - 11:38 #1
Prøv at gemme det som jpg, jeg ved ikke om det hjælper, men jeg tror det...
Avatar billede donslund Nybegynder
09. januar 2006 - 11:40 #2
Er din text i Illustrator Outlined?Hvis det bliver gemt som jpg, er det i hvert fald ikke redigerbart i AutoCAD.
Avatar billede dla Praktikant
09. januar 2006 - 12:56 #3
Det er vel heller ikke meningen at det skal kunne redigeres i AutoCad, er det?
Avatar billede dla Praktikant
17. januar 2006 - 09:50 #4
Har du fundet en løsning?
Avatar billede donslund Nybegynder
17. januar 2006 - 11:33 #5
Eller lukker du?
Avatar billede pouldc Nybegynder
25. januar 2006 - 12:55 #6
Stadig ingen løsning...
Avatar billede dla Praktikant
25. januar 2006 - 13:04 #7
duede det ikke at gemme det som jpg?
Avatar billede dla Praktikant
26. januar 2006 - 14:02 #8
HALLOOO! Er du gået hjemmefra???
Avatar billede pouldc Nybegynder
07. februar 2006 - 09:54 #9
JPG er ikke en mulighed - det fylder for meget i forhold til filstørrelsen.. hvis det skal se ordenligt ud
Avatar billede kbs1 Nybegynder
17. februar 2006 - 07:16 #10
Med hensyn til Logo har jeg valgt bare at tegne det op i Autocad. Det tager tid en gang, men er til gengæld ikke tungt og fungerer altid.

MVH

Kim