Avatar billede sebas Nybegynder
09. januar 2006 - 09:29 Der er 6 kommentarer

Eksterne mails er automatisk markeret med en anden farve

Af en eller anden årsag er mine eksterne mails pludselig markeret med en anden farve end tidligere. Normalt er de sorte og står så med sort fed når de er ulæste. Nu er de grå og som ulæste grå og fed. Hvor kan man ændre denne indstilling?
Avatar billede leif Seniormester
09. januar 2006 - 09:31 #1
Kører du op imod en Exchange server ?
Avatar billede sebas Nybegynder
09. januar 2006 - 09:44 #2
ja
Avatar billede sebas Nybegynder
09. januar 2006 - 09:44 #3
det er dog kun en enkelt klient som har problemet
Avatar billede dla Praktikant
10. januar 2006 - 10:18 #4
Prøv om ikke det er her:

Vis/Aktuel visning/Tilpas aktuel visning, knappen Automatisk formatering, knappen Skrifttype.
Her kan man formatere skrifttypen med farve/fed osv.
Avatar billede sebas Nybegynder
10. januar 2006 - 11:55 #5
dla:

Jeg vil ikke afvise at det er svaret, men undrer mig alligevel over at der er forskel om mailen er fra en Intern eller om den kommer fra kunder/leverandører, m.m.. Det er kun de eksterne mails som er markeret anderledes end tidligere og kun fra en bestemt dato og frem.
Avatar billede leif Seniormester
15. januar 2006 - 23:48 #6
sebas -> Nu bruger jeg ikke selv exchange server, men jeg ved fra Lotus Domino verden at jeg kan sætte op at forskellige modtagere har forskellige farver og markeringer.