Avatar billede remulus27 Nybegynder
08. januar 2006 - 02:19 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Webdesigner søges

Hej.

Jeg er ved at udvikle et site med forskellige elementer... Det er kun for sjov indtil videre... :)

Jeg kan dog ikke overskue det hele på en gang og søger derfor en webdesigner eller grafiker der kan lave et pænt logo og andre småting i feks photoshop til grafikken på sitet...

Jeg kan ikke give noget for det andet end ros og en kasse øl, men lover fri adgang til sitet når det er færdigt samt et link til din evt hjemmeside som reklame... :D

Er du interreseret eller kender nogle der kunne være det, så kontakt mig på:

admin@computernet.dk

Håber at høre fra nogle...

Mvh
Remulus
Avatar billede sbot Praktikant
18. januar 2006 - 22:34 #1
jammen send mig da lige lidt info simon(a)bottiger.dk - bottiger.dk
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
30. januar 2006 - 18:09 #2
smid en mail på Rasmusvj@hotmail.com så finder vi ud af noget.