Avatar billede jensdreier Nybegynder
06. januar 2006 - 22:43 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Leadtek 6800GT strømstik

Hej jeg har købt mig sådanne et viunder kort, jeg er nu stødt på det kabel her http://badenudist.dk/e107_plugins/coppermine_menu/displayimage.php?album=2&pos=1

Som skal stikkes ind i kortet her http://badenudist.dk/e107_plugins/coppermine_menu/displayimage.php?album=2&pos=2

Mit spørgsmål er om der skal strøm til begge stik i den ende hvor den er splittet ud i 2 ? jeg har kigget manualen igennem der står ikke rigtig noget om det så den der kommer med det rigtige svar får så de her 30 point :)

Mvh Jens P
Avatar billede jkn83 Praktikant
06. januar 2006 - 22:51 #1
Der skulle gerne være 2 hunstik, de skal begge tilsluttes strøm for at dit gfx kort kommer op og køre :) Godt nok ?
Avatar billede jensdreier Nybegynder
06. januar 2006 - 22:51 #2
Hehe ved ikke hvorfor men jeg stoler på dig ;) :p
Avatar billede jkn83 Praktikant
06. januar 2006 - 22:55 #3
jamen det skal du da også :D
Avatar billede huset Praktikant
07. januar 2006 - 10:12 #4
Der skal kun ét stik sættes til. Et på kortet som sættes til PSU
Avatar billede jkn83 Praktikant
07. januar 2006 - 17:01 #5
sætter du kun et stik til brokker den sig så snart den bliver brugt... Som om den brummer når gfx kortet bliver sat i arbejde.