Avatar billede bittelille Nybegynder
06. januar 2006 - 18:41 Der er 4 kommentarer

Hvordan kommer jeg af med SpywareStrike?

Jeg har fået et stykke irriterende spyware, der gang på gang istallerer sig på min computer. Det lægger sig som et ikon på skrivebordet med navnet SpywareStrike. Samtidig popper en besked op med cirka fire sekunders mellemrum i min Windows Update om, at jeg er inficeret. Hverken Microsoft Antispyware, Norton, Ad-Aware eller Spyware-blaster kan få det til at dø. Hvad gør jeg så?
06. januar 2006 - 18:50 #1
Velkommen til Eksperten.dk ...
Generelt -> http://expfaq.1go.dk/
06. januar 2006 - 18:50 #2
Følg guiden herfra: http://www.eksperten.dk/artikler/755

(Ikke nødvendig vis mig der følger op...)
Avatar billede pos51 Nybegynder
07. marts 2006 - 17:23 #3
så gå ind på download.com og downloade avg det er gratis og det er godt til at fjerne virus med og hvis du er villig til at betale for et virus program så downloade spyware doctor det er super
Avatar billede fromsej Praktikant
07. marts 2006 - 17:41 #4
AVG - Ja
Spyware Doctor - Nej, der findes bedre alternativer, desuden er der ingen af de prg. der fjerner Spywarestrike.