Avatar billede 3ddd Nybegynder
05. januar 2006 - 00:10 Der er 3 kommentarer

Lås mapper / kryptering

Hej der ude...

Er det mulig, rimelig simpelt, at lave et program der kan sætte kode på en mappe?

Hvis det er mulig, vil et link eller eksempel være nice!
Avatar billede pax_romana Nybegynder
05. januar 2006 - 00:23 #1
Ja der er da et firma der sælge en løsning:
http://www.fspro.net/hfxp/
Avatar billede pax_romana Nybegynder
05. januar 2006 - 00:25 #2
øhm lille fejl...
Hidden Folders sætter ikke kun kode, skjuler mappen helt...
Avatar billede 3ddd Nybegynder
05. januar 2006 - 00:33 #3
Okaay tak for linket.
Havde dog håbet at det ville være mulig selv at lave, så jeg selv kan bestemme hvordan det skal virke.
Hehe har vist ikke engang helt sporet mig selv ind på, hvad det er jeg skal bruge, men problemet kender jeg da =)
Jeg vil gerne at når andre bruger min computer, de ikke kan slette eller rode rundet med mine filer. og vil gerne selv lave det.