Avatar billede peter_molgaard Nybegynder
04. januar 2006 - 21:16 Der er 7 kommentarer

Gemme og hente en fil på C:\

Hvordan gemmer og henter jeg en (tekst)fil andre steder end i "the moviePath". Jeg har prøvet med IO-xtra, og den vejledning der ligger i Director, men kan ikke få det til at fungere med andet end the moviePath.  Jeg vil så gerne gemme på C:\
Avatar billede jmc Nybegynder
04. januar 2006 - 21:42 #1
"the moviePath" er jo ligmed f.eks. "C:\windows\desktop\" hvis din director projector ligger der.
Du kan f.eks. bare skrive "C:\enellerandenmappenavn" i stedet for "the moviePath"
Avatar billede peter_molgaard Nybegynder
05. januar 2006 - 19:23 #2
Har prøvet, men det virker ikke. Måske fordi jeg bruger IOfile.xtra?
Avatar billede peter_molgaard Nybegynder
07. januar 2006 - 20:01 #3
ok - jeg fandt løsningen.
Avatar billede arnfast Nybegynder
02. februar 2006 - 12:01 #4
hvad var løsningen ?
Avatar billede jmc Nybegynder
04. februar 2006 - 20:27 #6
Ja, det er helt standart kode sammen med fileIO som jeg troede du havde taget udgangspunkt i. Den er også I Director hjælpen,
Avatar billede peter_molgaard Nybegynder
05. februar 2006 - 16:31 #7
nemlig! - men jeg rodede lidt rundt i det til en start. Nu funker det!