Avatar billede tinamus1 Nybegynder
02. januar 2006 - 21:17 Der er 7 kommentarer

Hvilket program skal jeg buge.

hvilket program skal jeg bruge for at kunne afspille dvd'er på computeren??? Jeg har lige fået en dvd brænder og har også et dvd drev til afspilningen .
Avatar billede screem_brille Novice
02. januar 2006 - 21:19 #1
VLC player kan (og er gratis, og kan afspille stort set alt)
Avatar billede boxer Nybegynder
02. januar 2006 - 21:21 #2
Eller denne lille codec som gør at Windows Media Player kan afspille DVD'er:
http://www.freewindows.dk/fw/modules/mydownloads/singlefile.php?cid=68&lid=339
Avatar billede boxer Nybegynder
02. januar 2006 - 21:21 #3
Svar
Avatar billede screem_brille Novice
02. januar 2006 - 21:23 #4
Avatar billede c-holst Novice
02. januar 2006 - 21:45 #5
og der var ingen player med drevet?

powerdvd, som ikke er gratis, har hos mig den fordel, at man ikke nødvendigvis behøver aktivere "fuldskærms video" på tv-out. Det betyder, at man kan kontrolere alle funktioner med en mus via tv-skærmen. Dette mener jeg ikke jeg kan med hverken MP eller vlc. Dette er rart, hvis man bruger sin pc som fast dvd afspiller.
billedet bliver dog en smule mindre på skærmen
Avatar billede c-holst Novice
10. juli 2006 - 22:44 #6
hvordan går så, har du brug for mere hjælp, ellers synes jeg du skal lukke trådan
hvh
carsten
Avatar billede screem_brille Novice
08. februar 2007 - 17:02 #7
brug for mere hjælp ?