Avatar billede cirus Nybegynder
01. januar 2006 - 13:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Film liste

Hvem kan lave et site ( et lille et hvor man kan holde styr på sine DVD film , gider ikke alle de oplysninger der er i de der online nogle ( skal kun bruge nr. Titel og så hvad tekst der er på den. og event et lille billede af coveret ved en mouseover)
Der skal gerne være en admin del hvor man kan sætte nye film ind og evnt covers. Det hele skal laves i asp og access og så skal det være bag et login så alle og enhver ikke kan kigge hvad film man har ...

Håber nogle kan hjælpe
Avatar billede stigdk Nybegynder
01. januar 2006 - 13:41 #1
Jeg skal sagtens lave det... Er det noget du vil betale for?
Avatar billede cirus Nybegynder
01. januar 2006 - 13:53 #2
måske ... vil jo helst have det for point men hvad skulle det evnt koste?
Avatar billede jansangill Nybegynder
01. januar 2006 - 15:17 #3
ja det vil man da godt prøve at lave til dig for en eventual pris, ikke points, da det jo vil tage lidt tid at lave.
Avatar billede cirus Nybegynder
01. januar 2006 - 19:37 #4
Lukket da jeg har købt et script