Avatar billede lamer Nybegynder
31. december 2005 - 09:57 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Dymamic Drive til NTFS

Hvordan laver jeg mit dynamic drive om til en alm. NTFS formateret disk - UDEN at miste data/formatere?
Avatar billede screem_brille Novice
31. december 2005 - 10:10 #1
ved at tage backup først, det er den eneste måde.
Avatar billede lamer Nybegynder
31. december 2005 - 10:45 #2
Det er min system disk (med win xp). Jeg vil helst undgå at skulle reinstallere alt. Findes der ikke nogle tools der kan konverterer?
Avatar billede screem_brille Novice
31. december 2005 - 10:51 #3
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;309044&sd=tech og nej partionenen skal slettes inden, så alt mistes, men hvorfor vil du have den som basic ?
Avatar billede lamer Nybegynder
31. december 2005 - 10:53 #4
Jeg bruger Acronis True Image til at lave et image af min disk - til backup. Men det virker ikke med Dynamic Disks.
Avatar billede ranglen Nybegynder
31. december 2005 - 10:58 #5
http://faq.arstechnica.com/link.php?i=1806

jeg har ikke selv udført operationen, så jeg lover ikke noget
Avatar billede lamer Nybegynder
31. december 2005 - 11:21 #6
Tror jeg beholder min dynamic disk indtil videre - og skifter til Norton Ghost (den kan vist lave images af dynamic disk iflg. deres hjemmeside)
Avatar billede screem_brille Novice
31. december 2005 - 11:25 #7
svar